Programma

In deze knotsgekke muziektheatervoorstelling improviseren Dokter Len en Zuster Loes met kinderen (en ouders) uit het publiek op actuele thema’s.
Dit maakt Insta tot een weergaloze spelshow die je het beste kunt omschrijven als combinatie van de populaire TV programma’s

Vrijdagmiddag aanvang: 12.30 u Gratis

Maak kennis met de manieren om muziek te maken. Altijd al willen drummen of een blaasinstrument willen bespelen? Gedurende de workshops maak je op een laagdrempelige manier kennis met samen muziek maken.

Grijp je kans en maak gratis gebruik van de workshops.

Vrijdagmiddag aanvang: 14.00 u Gratis

Geniet van deze muzikale spektakel met Broadway, de naam staat in de wereld synoniem voor glamour, klasse, verrassend entertainment en sfeer. Wie wel eens op Broadway is geweest ziet en proeft daar de cultuur van muziek en beleving en laat zich keer op keer verrassen. Zo is het ook bij Broadway de Band.

Vrijdagavond aanvang: 20.00 u entree €11,50

Combi-ticket €21,50

Een ouderwetse 50+ middag zoals in het verleden door fanfare Wilhelmina werd georganiseerd in de Mallemolen. Entertainer Cor Kersten staat gerand voor een heerlijke ontspannende muziekmiddag waarbij de gelegenheid is om een dansje te maken. Verder treden de volgende Groesbeekse artiesten op     Willy Claus, Theo van Blitz en de Bruurs.

Zaterdagmiddag aanvang: 13.30 u Gratis

9 jonge topmuzikanten op het podium, een show vol energie, sensationele acts dat is The Night Flight.   Deze succesvolle band is vaak te gast op vele kleine en grote festivals, dorpsfeesten feestweken, bedrijfsfeesten. ze hebben 1 doel zoveel mogelijk mensen een onvergetelijke avond te bezorgen.

Zaterdagavond aanvang: 20.00 u entree €16,50

Combi-ticket €21,50

Jubileum concert

De 125 jarig fanfare zet vanmiddag haar beste beentje voor, met een prachtig programma. Na de zomervakantie van vorig jaar is de groep o.l.v. Geert Nellen begonnen met de repetities. Het resultaat kunt u op deze zondag bewonderen. Enkele solisten, combo, percussie groep en een kinderkoortje geven een extra sfeer aan dit concert. Het concert is gratis toegankelijk!

Zondagochtend aanvang: 11.00 u Gratis

Receptie

Het bestuur heet iedereen van harte welkom om persoonlijk de felicitaties uit te brengen aan de oudste vereniging van Groesbeek. De koffie en gebak staan klaar, van harte welkom!

Zondagmiddag aanvang: 13.30u

Gastoptreden